• AGF Monitor week 42

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Plus en Picnic.

    Over de hele linie dalen de prijzen van de 25 populairste AGF-producten deze week. Wel zijn er grote onderlinge verschillen. Zo daalt de prijs van het Lidl-mandje aanzienlijk, terwijl de prijs van het Jumbo-mandje eerder stabiel blijft (-€ 0,06). En omdat Plus wat steviger aan de prijsknop draait, duikt deze weer eens onder het prijsniveau van Jumbo.

     

    Aan de bovenkant zondert Picnic zich nog wat meer af van de andere formules. De prijsafstand tussen de goedkoopste en duurste formule loopt door genoemde bewegingen weer op ten opzichte van vorige week. Toen was deze 18%, deze week is deze weer opgelopen tot 23%.

     

    Jumbo en Picnic melden zich deze week niet aan het promotiefront (althans, niet in de top-25 AGF-producten). Plus heeft deze week vier promoties, Albert Heijn vijf. Bij Lidl tellen de prijsmeters er deze maar liefst tien. Komkommer, bloemkool, broccoli, Elstar-appelen en witte pitloze druiven zijn deze week bij twee formules gelijktijdig in promotie.

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • FOODPERSONALITY

    Actuele ontwikkelingen in de foodsector

  • AGF Monitor week 41

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Plus en Picnic.

    Opvallend deze week: met name het mandje AGF-hardlopers van Lidl stijgt sterk in prijs. Aan de bovenkant daalt de prijs van het mandje van Albert Heijn juist, terwijl de prijs van het Picnic-mandje deze week nagenoeg stabiel blijft (op € 0,05 na). De prijsafstand tussen de goedkoopste en duurste formule daalt daardoor van 23% (week 40) naar 18%. 

     

    Behalve bij Lidl stijgen ook bij Plus de prijzen, zij het in veel lichtere mate. De prijsmeters van Pricing Experts merken overigens op dat het mandje met AGF-hardlopers deze week vrijwel compleet is.

     

    Negen promoties heeft Lidl deze week in het mandje met de populairste AGF-producten. Plus en AH volgen op afstand met vier aanbiedingen. Jumbo en Picnic hebben er ieder één. Er zijn deze week zes producten in promotie die bij meer dan één formule in de aanbieding zijn.

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • AGF Monitor week 40

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Plus en Picnic.

    De meest opvallende beweging deze week is de daling van de prijs van het Lidl-mandje. Het mandje met AGF-hardlopers daalt bij Lidl namelijk bijna 7% ten opzichte van vorige week. Ook Plus en in geringere mate Jumbo verlagen de AGF-prijzen. Bij Albert Heijn en Picnic stijgen de prijzen van de mandjes juist. Door de tegengestelde prijsbewegingen neemt de prijsafstand tussen de goedkoopste en duurste supermarkt weer flink toe, van 14% naar 23%.

     

    Lidl heeft deze week de meeste afprijzingen in de 25 populairste AGF-producten: vijf promoties. Plus volgt met vier aanbiedingen, AH heeft er drie, Jumbo twee en Picnic één. Eén product is deze week bij vier van de vijf gevolgde formules in de aanbieding: bloemkool, waarbij € 0,99 de laagste prijs is (opvallend: prijs Jumbo € 1,69).

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • AGF Monitor week 39

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Plus en Picnic.

    Duidelijk te zien in de grafiek van de prijsontwikkeling is dat de prijzen van de AGF-mandjes deze week dichter bij elkaar liggen. De prijsafstand tussen de duurste en goedkoopste formule daalt dan ook fors, van 25% vorige week naar 14% nu.

     

    In die beweging heeft Picnic het stokje van duurste formule overgedaan aan Plus. Verder zien we ook bij Albert Heijn de prijs van het mandje met 25 populaire AGF-producten dalen. AH komt hierdoor deze week onder het prijsniveau van Jumbo uit. Opvallend is verder de opwaartse krul die de prijs van het Lidl-mandje deze week maakt.

     

    Picnic is deze week het meest actief met aanbiedingen binnen de 25 populairste AGF-producten. De online supermarkt heeft namelijk acht promoties. Lidl volgt met zes, gevolgd door Plus met drie, terwijl Jumbo en AH er ieder twee hebben. Er zijn deze week twee promoties die bij drie van de vijf gevolgde formules in de aanbieding zijn: broccoli en Elstar-appelen (los).

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • AGF Monitor week 38

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Plus en Picnic.

    Vorige week, bij de introductie van Picnic in deze rubriek, kon de online supermarkt zich goed meten met de prijzen van vooral Albert Heijn en Plus. Deze week laat Picnic echter een aardig gaatje vallen en komt de online supermarkt als duurste uit de bus.

     

    Verder opvallend: Plus daalt hard en komt weer eens onder het prijsniveau van AH uit, maar opvallend is vooral hoe dicht de prijzen van Plus, AH en Jumbo nu bij elkaar liggen. De prijsafstand tussen de goedkoopste en duurste supermarkt stijgt stevig ten opzichte van vorige week, van 20% naar 25%.

     

    Als het gaat om aanbiedingen is Picnic deze week net zo actief als Lidl (ieder zeven promoties). Albert Heijn heeft vier aanbiedingen, Plus drie en Jumbo één. Pitloze witte druiven zijn deze alleen bij Picnic niet in promotie.

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • AGF Monitor week 37

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Albert Heijn, Jumbo, Lidl, Plus en Picnic.

    Met ingang van deze week heeft de AGF Monitor een ander aanzien. De belangrijkste wijziging: online supermarkt Picnic is toegevoegd aan het vaste rijtje retailers waarvan wekelijks de prijzen van een mandje met 25 AGF-hardlopers wordt gemeten. De tweede wijziging betreft dat mandje. De samenstelling is aangepast omdat bleek dat een aantal artikelen - waaronder een aantal losse appelsoorten - regelmatig bij één of meerdere retailers niet beschikbaar was.

     

    De prijzen van de nieuwe AGF Monitor kunnen vanwege het nieuw samengestelde mandje niet meer zomaar vergeleken worden met voorgaande edities. Van het nieuwe mandje heeft Pricing Experts daarom de prijzen van de afgelopen twee weken toegevoegd.

     

    Kijken we dan naar nieuwkomer Picnic dan valt op dat deze qua AGF-prijzen aan de bovenkant van het prijsspectrum meedoet met formules als Albert Heijn en Plus. Let wel, dat is een eerste indruk gebaseerd op de AGF-prijzen van drie weken. Wel is het zo dat Picnic vaak afwijkende (kleinere) verpakkingen hanteert en daardoor goedkoper lijkt. In de AGF Monitor worden de prijzen echter omgerekend naar de gangbare verpakkingsgroottes.

     

    Deze week ontlopen Plus en Picnic elkaar niet veel in prijs, terwijl AH en Jumbo de prijzen weten te drukken. Lidl blijft echter op relatief grote (prijs)afstand. De prijsafstand tussen de goedkoopste en duurste formule bedraagt deze week 20%

     

    Picnic blijkt als het gaat om promoties in AGF behoorlijk actief. In de 25 AGF-hardlopers tellen we er deze week acht. Lidl volgt met vijf, AH met drie en Jumbo en Plus hebben er ieder slechts één.   

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • AGF Monitor week 36

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Lidl, Jumbo, Albert Heijn en Plus.

    Een bijzondere beweging in de prijzen deze week: overal stijgen de prijzen, maar omdat de stijging bij Plus slechts fractioneel is (één cent), komen zowel Albert Heijn als Jumbo nu hoger uit. In het geval van AH komt dat regelmatig voor, maar dat de prijs van het mandje met AGF-hardlopers bij Plus goedkoper is dan bij Jumbo is een zeldzaamheid. De prijsafstand tussen de goedkoopste en duurste formule is ten opzichte van vorige week weer gestegen, van 19% naar 21%.

     

    Kijken we naar de promoties van deze week, dan neemt Lidl in aantal weer het voortouw. Lidl heeft in het mandje met AGF-hardlopers namelijk zes aanbiedingen. Plus volgt met vijf, terwijl AH en Jumbo er ieder twee hebben. Witte pitloze druiven zijn deze week bij drie van de vier formules in promotie. Opvallend is dat het bij alle drie de aanbiedingen om meerstuksaanbiedingen gaat. 

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • AGF Monitor week 35

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Lidl, Jumbo, Albert Heijn en Plus.

    Het vaste mandje met AGF-hardlopers is nog altijd niet compleet. Los daarvan stijgen de prijzen deze week over de hele linie, waarbij dit keer ook Lidl stevig meestijgt. Wel liggen de prijzen van respectievelijk Albert Heijn, Plus en Jumbo opnieuw dicht bij elkaar. De prijsafstand tussen de duurste en goedkoopste formule daalt ten opzichte van vorige week aanzienlijk, van 24% naar 19%.

     

    Het aantal promoties in de gemeten AGF-hardlopers trekt deze week weer wat aan. Dat wil zeggen, met name Lidl is na een 'promotie-arme' periode weer terug. Met zes aanbiedingen, om precies te zijn. Plus heeft vier promoties, Jumbo twee en AH één. Deze week zijn courgettes bij drie van de vier formules in de aanbieding.

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • AGF Monitor week 34

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Lidl, Jumbo, Albert Heijn en Plus.

    Veel appelsoorten blijven ook deze week onverkrijgbaar en worden dus niet meegenomen in de prijsmeting. Gaan de prijzen van de mandjes met de 25 grootste AGF-producten dan omlaag? Alleen bij Plus, waar de prijs van het gemeten mandje deze week met twintig cent daalt.

     

    Bij Albert Heijn, Jumbo en Lidl stijgen de prijzen deze week. Opvallend is dat het prijsniveau bij Jumbo al eventjes dichter in de buurt van dat van AH en Plus ligt dan dat van Lidl. Het prijsverschil tussen Jumbo en Plus is deze week € 0,15 op het gemeten mandje. De prijsafstand tussen de duurste en goedkoopste formule stijgt ten opzichte van vorige week weer een procentje, van 23% naar 24%.

     

    Kijken we naar de aanbiedingen van deze week, dan is het nog altijd relatief rustig. Opnieuw is het Jumbo dat met vijf promoties het meest actief is. Plus, AH en Lidl hebben deze week respectievelijk drie, twee en één aanbieding(en) in de top-25 AGF-producten.

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • AGF Monitor week 33

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Lidl, Jumbo, Albert Heijn en Plus.

    De formules die elkaar vorige week qua prijs zo nadrukkelijk opzochten, nemen deze week duidelijk weer afstand van elkaar. We zien over de hele linie duidelijk hogere prijzen, ook bij Lidl dat opnieuw veruit de laagste prijs hanteert voor het mandje met de 25 populairste AGF-producten (overigens is het mandje weer niet compleet, met name appels ontbreken).

     

    De prijsafstand tussen de goedkoopste formule (Lidl) en de duurste formule (Albert Heijn deze week) daalt deze week een procentje, van 24% naar 23%.

     

    Afgezien van Jumbo is het rustig aan het promotiefront (stilte voor de storm?). Jumbo is met vijf meerstuksaanbiedingen wel nadrukkelijk actief. AH daarentegen heeft in de AGF-hardlopers deze week geen aanbiedingen, terwijl Plus twee producten in promotie heeft en Lidl slechts één. Opnieuw zijn witte pitloze druiven bij drie formules in de aanbieding.

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • AGF Monitor week 32

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Lidl, Jumbo, Albert Heijn en Plus.

    Alsof drie formules erom strijden wie deze week het duurst mag zijn. Het duurst is uiteindelijk Albert Heijn met € 26,80 voor het (opnieuw niet complete) vaste mandje met de populairste AGF-producten. Het verschil met Plus bedraagt overigens maar één cent. Opvallender is dat Jumbo AH tot op tien cent nadert. Doorgaans is de prijsafstand tussen Jumbo en AH aanzienlijk groter.

     

    Lidl blijft met € 21,61 voor het gemeten mandje ver weg van de andere drie, al daalt de prijsafstand tussen de duurste en goedkoopste formule door de prijsbewegingen van 27% in week 31 naar 24% nu .

     

    Opvallende genoeg neemt Jumbo als EDLP-formule deze week het voortouw met het aantal promoties in de top-25 AGF-producten. Jumbo heeft er namelijk vijf (wel steeds drie voor € 3,- of drie voor € 4,-). Lidl en Plus volgen met vier aanbiedingen, terwijl AH er deze week drie heeft. Bakjes pitloze witte druiven en bloemkool zijn bij drie van de vier formules in promotie.

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • AGF Monitor week 31

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Lidl, Jumbo, Albert Heijn en Plus.

    Over de hele linie dalen de prijzen deze week. Opnieuw is het mandje met de 25 populairste AGF-producten deze week niet compleet. De prijsmeters valt op dat met name veel soorten losse appels momenteel niet verkrijgbaar zijn.

     

    Duidelijk is dat Lidl een flinke slinger aan de prijsknop geeft. De prijs van het mandje daalt bij Lidl ten opzichte van vorige week namelijk met € 2,03 naar € 21,08. Door die stevige prijsverlaging neemt de prijsafstand tussen de goedkoopste (Lidl) en duurste (AH) formule deze week navenant toe. Deze stijgt namelijk van 20% naar 27%.

     

    Aan het promotiefront blijft het ondanks de forse prijsverlaging relatief rustig. In de top-25 AGF-producten tellen we voor Lidl vijf promoties, evenals voor Jumbo (maar dan vijf meerstuksaanbiedingen). Plus heeft deze week twee promoties en AH één (bleekselderij; twee voor € 2,-).

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

  • AGF Monitor week 30

     

    De prijzen en de prijsontwikkeling van de 25 hardlopers in AGF bij Lidl, Jumbo, Albert Heijn en Plus.

    Wat valt deze week op aan de prijsontwikkeling van het mandje AGF-hardlopers bij Albert Heijn, Lidl, Jumbo en Plus? Nou, dat Lidl en Plus de prijzen hebben verlaagd, dat het mandje bij Jumbo licht in prijs is gestegen (+ € 0,10) en bij AH wat steviger (+ € 1,20). Als gevolg hiervan is het mandje deze week bij AH het duurst.

     

    De prijsafstand tussen de goedkoopste en duurste formule blijft desalniettemin gelijk aan die van vorige week, namelijk 20%. Overigens zijn ook deze week de mandjes niet compleet (lees: niet alle producten zijn bij de formules verkrijgbaar en worden daarom niet meegenomen in de prijsvergelijking).

     

    De formules doen het deze week rustig aan met aanbiedingen. Plus voert het lijstje aan met vier promoties, gevolgd door Lidl en Albert Heijn met drie, terwijl Jumbo het bij twee laat. Er zijn deze week twee producten die bij drie formules in promotie zijn (komkommer en galiameloen).

    Disclaimer: Deze informatie wordt wekelijks met de grootste zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat er afwijkende prijzen en/of promoties worden waargenomen. Pricing Experts en FoodPersonality aanvaarden hiervoor geen verantwoordelijkheid.

     

    Over Pricing Experts

    PricingExperts uit Amersfoort is een gerenommeerd bureau dat sinds 2007 o.a. prijsmetingen verzorgt voor grote retailers en fabrikanten. Zo worden onder meer tweemaal per week meer dan 200 AGF-artikelen gemeten bij de grootste retailers inclusief Picnic, met (waar relevant) gewicht, land van herkomst en geldende promoties. Belangstellenden kunnen op flexibele basis hun eigen gewenste producten hieruit gerapporteerd krijgen van elke gewenste retailer.

FP+ is alleen toegankelijk voor abonnees. Registreer met uw e-mailadres en uw abonneenummer om toegang te krijgen. U vindt uw abonneenummer op het adreslabel van het magazine (of stuur een mail naar vakblad@foodpersonality.nl).

Registreer
Login
Nog geen abonnement? Bestel hier.

FP+ is alleen toegankelijk voor abonnees. Registreer met uw e-mailadres en uw abonneenummer om toegang te krijgen. U vindt uw abonneenummer op het adreslabel van het magazine (of stuur een mail naar vakblad@foodpersonality.nl).

succes
of registreer.
Nog geen abonnement? Bestel hier.

FP+ is alleen toegankelijk voor abonnees. Registreer met uw e-mailadres en uw abonneenummer om toegang te krijgen. U vindt uw abonneenummer op het adreslabel van het magazine (of stuur een mail naar vakblad@foodpersonality.nl).

succes
of login.
Nog geen abonnement? Bestel hier.